2015/02/25

Badago bertako animalia endemikorik? Anne Zhuk Txinatik zuzenean

9 comentarios:

  1. Bai nik uste dut elefantea eta panda gorria direla.

    ResponderEliminar
  2. Anónimo1/3/15 17:13

    Ioar Rueda 11.N
    Panda Gorria da, 19 argazkian, bost daude eta triangelu baten gainean igota daude

    ResponderEliminar
  3. nire ustez panda gorria da txinako animali endemikoa

    ResponderEliminar
  4. Anónimo5/3/15 19:35

    panda gorria da
    ADRIANA AKERRETA

    ResponderEliminar
  5. IZASKUN MORENO:
    Nik uste dut, panda gorria dela

    ResponderEliminar
  6. Argazkian agertzen direnen artean: panda gorria
    Ez direnak agertzen: panda handia

    ResponderEliminar
  7. Nahia Bergasa14/3/15 11:47

    Nik uste dut panda gorria dela. Ez dudalako ikusi beste leku baten.

    ResponderEliminar
  8. Julen,
    Panda gorria.

    ResponderEliminar