2009/04/01

Lurraren hondamendia 2065. urtean
2065. urtea, lurreko ozonoaren bi heren galdu dira, eta ez poloetan soilik, edozein lekutan baizik. Antartika gainean aurkitzen den ozono geruzako zuloa, 1980. urtean aurkiturikoa, urte guztian zehar ageri denak, biki bat du ipar poloan. Latitude ertainetako hirietan, Washington D.C. kasu, irradiazio ultramorea erredurak eragiteko gai da bost minutu eskasetan. DNA mutazioak eragin ditzakeen irradiazio ultramorea %650 igo da, landare, animali eta gizakiengan gaitzak eragiteko probabilitate handiaz, eta azal minbiziaren gorakada itzela eraginez. Ingurugiroa

5 comentarios:

  1. Orain, ozonoa zaindu behar dugu, gero, horrelakorik ez gertatzeko.

    ResponderEliminar
  2. Baina gizakiek ahaleginez klima eta atmosfera zulatzeari geldituko da.Hori esan dit nire osaba bigarrena zeren lan egiten du naturako zerbaitetan.
    Axel cárdenas naiz.1.l

    ResponderEliminar
  3. Kaixo, Ainhoa Ayerra naiz! Zer egin zuten ba gizakiek ozono geruzan hain zulo handia egoteko? Zer egin dezakegu guk ondorio txarrak ez galarazteko?

    ResponderEliminar
  4. Ozonoa zaindu egin behar dugu edo bestela ikusi duzue zer gertatuko den, horrenbestez.

    ResponderEliminar
  5. Natalia Urabayen6/4/09, 20:17

    Kaixo, Natalia Urabayen naiz! Ozonoari horrelako gauzak ez gertatzeko ahaleginak egin behar ditugula uste dut. Adibidez, CFC gasak ez erabili.

    ResponderEliminar